Bemutatkozás
Termékek
Szolgáltatások
Üzlet
Referenciák
Vevőszolgálat
E-mail
A call center a vállalakozáson belüli funkció, melynek segítségével a szervezet nagyszámú telefonhívást képes hatékonyan kezelni. A call centerek hozzájárulhatnak az ügyfelek elégedettségéhez, csökkenthetik a vállalat költségeit, és/vagy új bevételi forrást jelenthetnek. Legfontosabb rendeltetése általában a vállalat szolgáltatásával, termékeivel kapcsolatos problémák és hibák kezelése, valamint az ügyfelek tájékoztatása, kérdéseik megválaszolása. Az ügyfélszolgálat által elsődlegesen használt csatorna ma a telefon, ennek megfelelően az ügyfélszolgálat infrastruktúráját általában call center, de egyre többször contact center biztosítja. Az irodai helyek kialakítása, csendesebb munkaterületekkel. Létezik kifejezetten a Call Center iroda bútorcsalád, és vannak lehetőségek amelyek különféle elemek összepárosításával képesek kialakítani a munkahelyeket. Ezeket különféle árfekvésekben tudjuk rendelkezésükre bocsájtani. Kérje egyedi, igényeinek megfelelő árajánlatainkat.